אבוטבול קיבל חלות 'שיריים' בסקווער להעביר למשפחות החטופים

    אבי יעקב No Comments on אבוטבול קיבל חלות 'שיריים' בסקווער להעביר למשפחות החטופים
    21:52
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on עיר המקלט של גלנט? הפרשן הפוליטי הוותיק מעריך

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול שב השבוע ממסע שליחות בארה"ב, שם נפגש עם גדולי הדור בארה"ב, וכן קיים פגישות ודיונים עם הארגונים והמוסדות היהודיים, במספר נושאים ובמרכזם עידוד עלייה לעיר בית שמש.

    אבוטבול השתתף בשמחת נישואי נכדו של האדמו"ר מויזניץ מאנסי , בנו של רב הקהילה בבית שמש הרה"צ רבי ברוך שמשון הגר. בשבת קודש התארח רה"ע בעיירה ניו סקווירא הבונים בימים אלו את "שיכון סקווירא" ברמת בית שמש ב', ובערב שבת הזכיר רה"ע את שלושת בחורי הישיבה שנחטפו וביקש ברכה שיחזרו לביתם במהרה, כ"ק האדמו"ר מסקווירא ציין כי הוא מכיר את הפרטים מקרוב בשל קרבתו המשפחתית למשפחת פרנקל, והוסיף כי למעשה כל שלושת הבחורים הינם קרובי משפחה שלו ושל כל עם ישראל.

    בעת עריכת השולחן הטהור בסעודה שלישית, העביר האדמו"ר שליט"א לראש העיר 3 חלות קטנות "שיריים מהטיש" כנהוג בחצרות החסידויות וביקש שיעבירם לשלושת משפחות החטופים, כסגולה וברכה.

    קבלת פנים חגיגית לכבוד ר"ע בית שמש התקיימה במשרדי תנועת אגודת ישראל באמריקה הממוקמים במנהטן, ר"ע בית שמש סקר בפני ההנהלה את התפתחותה הגדולה של בית שמש, והרחיב על עשרות הקהילות התורניות שעלו מארה"ב ועברו להתגורר ברמת בית שמש, המהווה יעד עליה מספר אחד בקהילות היהודיות בעולם. בסיום הישיבה העניק ראש העיר תשורת הוקרה לחיים דוד צוויבל המכהן כסגן נשיא בפועל של תנועת אגודת ישראל בארה"ב והזמינו לביקור בעיר בית שמש.

    אבוטבול עם החלות למשפחות החטופים

    אבוטבול עם ראש עיריית ליקווד

    אבוטבול בהנהלת אגודת ישראל



    0 תגובות